بادهای بنفش تیره

و جهان از هر سلامی خالیست.....

بادهای بنفش تیره

و جهان از هر سلامی خالیست.....

شمارش معکوس!

مرد سیبیلو به من خیره شده 

من به تصویر بی‌روحم در شیشه‌ی اتوبوس 

مرد راننده در هر ایستگاه می‌ایستد 

می‌شمرم 

20 ثانیه 

مجریِ رادیو سوال می‌پرسد 

شرکت کننده نمی‌داند 

فقط 10 ثانیه‌ی دیگر مانده 

تا باخت  

تا ایستگاه بعدی  

که پیاده شوم 

نظرات 16 + ارسال نظر
شهریار 27 آذر 1389 ساعت 11:09

به صندلی های خالی که نگاه میکنی
به خودت میگی :
حالا از کی بپرسم؟
.
.
.
وقت تمام شد!
ولی ما همچنان در حال حرکت...
20
15
10
5


ایستگاه بعدی را خواب میمانی...

ایستگاه های اتوبوس یا زندگی.. وقت دارد می گذرد...

زودتر بگذرد فقط...فقط تمام شود...همین...

کرگدن 27 آذر 1389 ساعت 16:29

خوب بود این تلاقی زمانی دو مقوله !
ضمنن انقد حرص نخور بیچاره !
همچین بگذره و تموم شه که نفهمی از کجا خوردی !!

حرص چیو بخورم یا نخورم؟؟
من کلن دیگه حرص نمی خورم!!!!!!!!!!خیلی وقته!

زودتر پیاده شم تا نگاه هرزه ی این مرد از روم برداشته شه

تا باخت و ایستگاه بعدی ۱۰ ثانیه ..................

با پیاده شدن تو آن مرد سیبیلو هم باخت

هیشکی! 29 آذر 1389 ساعت 12:24 http://http://hishkii.blogsky.com

سلام .
به منظر تو اون عمو سیبیلو ِ چرا خیره شده بود به ایرن...؟ چی تو نگاه تو دیده بود؟

سلام ایرن جان . صداتو شنیدم و اومدم اینجا . خیلی دوست داشتم حرف زدنت رو . خوشحالم از آشناییت .

مرسی عزیزم!تو لطف داری...منم خوشحالم از آشناییت!هر چند من خیلی وقته که می خونمت:)

رعنا 1 دی 1389 ساعت 19:09 http://patepostchi.blogfa.com

ایرن عزیزم این کامپیوتر ما تو شرکت یه مرگی داره که بلاگ اسکای رو باز نمیکنه برا همین نتونستم یه مدت بیام اینجا
میدونی صدات خیلی قشنگه

قربونت برم من رعنا جونم!
صدای من قشنگه؟بی خیال....آخه اون صدای داغون چس ناله ای کجاش قشنگه رعنا؟؟؟

آپم عزیز

[ بدون نام ] 3 دی 1389 ساعت 23:32

ایرن کجایی؟
ب ماهیات غذا دادم بیچاره ها مردن از گشنگی!
یه سر بشون بزن!

پیاده شدن یعنی چند قدم به رسیدن نزدیک تر شدن.آره؟

مرضیه 5 دی 1389 ساعت 21:37

میزنمت ایرنا...
بابا من دلم تنگه برات میاام بخونمت میبینم اینجوری هستی اعصابم گه مرغی مسشه...
خوب شو

مریم عسگری 6 دی 1389 ساعت 11:50

کجایی؟ !

هومن 16 دی 1389 ساعت 00:52 http://thick-fog.blogfa.com/

همون جا بشین
جایی نرو
منتظر بمون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد